r10'u kurarken Nasıl kurdular ?
26
●1.622
- 11-04-2026, 14:53:04https://www.r10.net/off-topic/473973...raportaji.htmlyavuz0627 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2026, 14:56:07Röportajı var evet. https://web.archive.org/web/20171113...-roportaj.htmlyavuz0627 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2026, 15:03:37evet okudum şuan da gerçekten çok iyi ama orada bile adamın 40 bin üyesi varmış ama bunu nasıl tanıtmış çevresiyle mi ve üyelik açmayı neden davetli yapmış ki ilk aşlar için sonuçta yardımlaşma için kurulmuş bir platform ve buna bu kadar kişiye nasıl ulaştırdı çevresi geniş ondan dolayı mı acaba ve r10 isminin de ronaldinho dan geldigini söylüyor harika ince bir detay radmin mert bey mi yoksa coşkun çetin mi anlamadım ve radminle nerdeyse herşeyimiz aynı hemşeriyiz aynı takımı tutuyoruz aynı alan da okuyoruzlastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2026, 15:05:28Güncel forum sahibi Coşkun bey, kendisi forumu uzun yıllar önce satın aldı ve bu günlere kadar geliştirdi diye biliyorum.yavuz0627 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2026, 15:06:26Şahsi fikrim;
Forumun kuruldugu dönemler forum kültürü yardımlaşma kültürü çok yoğundu. O dönemler çok fazla forum vardı ve webmaster alanında ise 3-4 tane vardı. Diğer webmaster forumları yol geçen hanıydı r10 hem referanslı üye alıyor hemde seçiciydi. Bu hem ilgiyi arttırdı hemde dolandırıcılıgı minimuma çekip kaliteli grubun iş yapmasını sağladı. Bunu benzer sistemi deneyenler sonradan olsada geç kalmışlardı. Sonra işler tamamen ticari yapıya döndü dünyada forum kültürü kalmadı insanların zamanı azdı. Aslında r10 içinde adapte olamasaydı eski forum mantıgında olsaydı bu kadar ilerleyemezdi bence. O evrede değişim döneminde açıkcası coşkun hocamın satın alımı oldu forumu cidden büyük emeklerle bambaşka bir yapıya bürüdüler şuan forumdan ziyade bir işletme gibi herkesin mini sanal ofisleri var bir nevi. Ve o evrede kritik bir girişimde yaptı biraz esneklikle potansiyel yeni kişileride katarak ticaret havuzunuda genişlettiler. Aslında iyi planlanmış bir sistem örneği var önünüzde - 11-04-2026, 15:06:46kaça aldı acaba ve şuan bu platformun değeri ne kadarlastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle