• 29-03-2026, 23:03:15
    #28
    Geçmiş olsun.
  • 29-03-2026, 23:04:55
    #29
    gariban dolandırdım şeklinde okudum. geçmiş olsun
  • 30-03-2026, 01:37:46
    #30
    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. forumda ilk mesajım ve birebir nedenler ile bende dolandırıldım. konuşmaların çıktısını alıp savcılığa gittim. biraz kızdı savcı ancak 7-8 ay sonra beni dolandıran herifin abisi arayıp paramı geri verdi bende şikayeti geri çektim
  • 30-03-2026, 12:38:48
    #31
    dogocanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. forumda ilk mesajım ve birebir nedenler ile bende dolandırıldım. konuşmaların çıktısını alıp savcılığa gittim. biraz kızdı savcı ancak 7-8 ay sonra beni dolandıran herifin abisi arayıp paramı geri verdi bende şikayeti geri çektim
    keşke geri çekmeseydiniz bugün sizi dolandıran yarın bizi de dolandırır...

    geçmiş olsun
  • 30-03-2026, 14:40:43
    #32
    Yok be ne dolandirilmasi sadece senin paranı borç almış.
  • 30-03-2026, 18:46:43
    #33
    Gold üye
    Hocam öncelikle geçmiş olsun, 2 saat çok uzun bir süre sayılmaz. Bazen insanlar müsait olmayabiliyor.
    Ama yine de tedbirli olmakta fayda var. Eğer IBAN, isim soyisim vs. varsa saklayın. Yarın da dönüş olmazsa bankayla iletişime geçip durumu danışabilirsiniz.