Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. forumda ilk mesajım ve birebir nedenler ile bende dolandırıldım. konuşmaların çıktısını alıp savcılığa gittim. biraz kızdı savcı ancak 7-8 ay sonra beni dolandıran herifin abisi arayıp paramı geri verdi bende şikayeti geri çektim