Hocam öncelikle geçmiş olsun, 2 saat çok uzun bir süre sayılmaz. Bazen insanlar müsait olmayabiliyor.
Ama yine de tedbirli olmakta fayda var. Eğer IBAN, isim soyisim vs. varsa saklayın. Yarın da dönüş olmazsa bankayla iletişime geçip durumu danışabilirsiniz.