dogocanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle çok geçmiş olsun. forumda ilk mesajım ve birebir nedenler ile bende dolandırıldım. konuşmaların çıktısını alıp savcılığa gittim. biraz kızdı savcı ancak 7-8 ay sonra beni dolandıran herifin abisi arayıp paramı geri verdi bende şikayeti geri çektim
keşke geri çekmeseydiniz bugün sizi dolandıran yarın bizi de dolandırır...

geçmiş olsun