• 23-03-2026, 21:13:46
    #1
    çok eskiden takılırdık dl satışı yapmak için pc de farm açık tutardım az önce denk gelince merak ettim girdim tekrar sonra ne haritaları nede eski hesapları hatırladığımı farkettim
    dl satan veya atabilecek olan varsa arada bir gireceğim mazi hesabı
  • 23-03-2026, 21:16:28
    #2
    DL 60 kuruş oldu
  • 23-03-2026, 21:18:17
    #3
    Mavy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DL 60 kuruş oldu
    farkettim onuda temin edecek yer bulamadım vakit geçirmek için gireceğim zaten otobüste vs oyalanmak için
  • 23-03-2026, 21:20:29
    #4
    Vay be eskiye götürdünüz hocam.. 😃
  • 23-03-2026, 21:22:28
    #5
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok eskiden takılırdık dl satışı yapmak için pc de farm açık tutardım az önce denk gelince merak ettim girdim tekrar sonra ne haritaları nede eski hesapları hatırladığımı farkettim
    dl satan veya atabilecek olan varsa arada bir gireceğim mazi hesabı
    Şu An Hem Oynayıp Hem Ticarete Devam Eden Ben Varım Hocam 2012den beri.

    Growtopia Eski Kitlesine Ulaşacak Bu Arada. Ubisoft Şu An Çalışıyor Serverları Düzeltti Sıra Botlarda
  • 23-03-2026, 21:27:11
    #6
    efecakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu An Hem Oynayıp Hem Ticarete Devam Eden Ben Varım Hocam 2012den beri.

    Growtopia Eski Kitlesine Ulaşacak Bu Arada. Ubisoft Şu An Çalışıyor Serverları Düzeltti Sıra Botlarda
    Hep çalışıyor ama artık herkes bıraktı bırakan da başlamaz, durduk yere birçok iyi oyuncuyu da banladı . Tadı tuzu kalmadı.
  • 23-03-2026, 21:41:12
    #7
    Hocam bırakalı baya oldu bıraktıgımda 1bgl 1bintl di simdi 20tl olmus hayatımda böyle hızlı deger kaybeden baska bir sey görmedim.
    Bence artık oyun oynanmazımsı ya privete serverda oynicaksınız yada normalde illegal.

    Bence artık oyunun bir sıfırlanması worldlerin blg ve dl lerin sıfırlanması lagzım öyle bir sey olursa bakın oyun nasıl oluyor.
  • 23-03-2026, 21:44:27
    #8
    Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bırakalı baya oldu bıraktıgımda 1bgl 1bintl di simdi 20tl olmus hayatımda böyle hızlı deger kaybeden baska bir sey görmedim.
    Bence artık oyun oynanmazımsı ya privete serverda oynicaksınız yada normalde illegal.

    Bence artık oyunun bir sıfırlanması worldlerin blg ve dl lerin sıfırlanması lagzım öyle bir sey olursa bakın oyun nasıl oluyor.
    65₺ demiş biri bgl için valla ben oyuna dönmek için değil eski günlerin hatrına boş vaktimde gireyim tamamen kendi dünyamda takılayım farm yapayım diye indirdim hesap düzgün olursa takılacağım ama bgl almam itemler almam lazım.
  • 23-03-2026, 21:46:39
    #9
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    65₺ demiş biri bgl için valla ben oyuna dönmek için değil eski günlerin hatrına boş vaktimde gireyim tamamen kendi dünyamda takılayım farm yapayım diye indirdim hesap düzgün olursa takılacağım ama bgl almam itemler almam lazım.
    20tl HOCAM itemsatisda 3 4 gün önce gördüm 1 yıl önce ben 20tl ye 1 dl alıyordum simdi bgl