efecakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu An Hem Oynayıp Hem Ticarete Devam Eden Ben Varım Hocam 2012den beri.

Growtopia Eski Kitlesine Ulaşacak Bu Arada. Ubisoft Şu An Çalışıyor Serverları Düzeltti Sıra Botlarda
Hep çalışıyor ama artık herkes bıraktı bırakan da başlamaz, durduk yere birçok iyi oyuncuyu da banladı . Tadı tuzu kalmadı.