Konu
Growtopia oynayan varmı hala ?
23-03-2026, 21:18:17
#3
Gelistir
Mavy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DL 60 kuruş oldu
farkettim onuda temin edecek yer bulamadım vakit geçirmek için gireceğim zaten otobüste vs oyalanmak için