Hocam bırakalı baya oldu bıraktıgımda 1bgl 1bintl di simdi 20tl olmus hayatımda böyle hızlı deger kaybeden baska bir sey görmedim.
Bence artık oyun oynanmazımsı ya privete serverda oynicaksınız yada normalde illegal.
Bence artık oyunun bir sıfırlanması worldlerin blg ve dl lerin sıfırlanması lagzım öyle bir sey olursa bakın oyun nasıl oluyor.
65₺ demiş biri bgl için valla ben oyuna dönmek için değil eski günlerin hatrına boş vaktimde gireyim tamamen kendi dünyamda takılayım farm yapayım diye indirdim hesap düzgün olursa takılacağım ama bgl almam itemler almam lazım.