Selamun Aleyküm arkadaşlar,
birkaç sorum olucak.
1 milyon için %40 ını ödediğimizde ödeme tutarlarımız belli olucak. Reklamlarda 1 milyon için 5 bin taksitle ödeyebilirsiniz diyor. 400bin versem geri taksitler 5 bin olsa. 5 ayda teslim ediyorlar mı?
Diğer soru: 1 milyon için 5 bin ödemeli olarak yapsak kaç ayda teslim alabiliyoruz.
Fuzulevim gibi yerlere katılanlar var mı?
11
●430
- 22-03-2026, 00:38:38ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer 1 milyon TL'lik bir paket için 400 bin TL peşinat verirseniz, bu sizi sistemde "Peşinatlı Erken Teslimat" kategorisine sokar.
5 Ayda Teslim Alabilir misiniz? Evet, genellikle %40-50 gibi yüksek peşinat ödemelerinde teslimat süresi 5. veya 6. ay olarak belirlenir. BDDK düzenlemeleri gereği, tasarruf finansman şirketlerinde teslimat genellikle 5 aydan önce yapılmaz.
Geri Kalan Taksitler 5 Bin TL Olur mu? İşte burası kritik. Hesaplayalım: 1.000.000 TL - 400.000 TL = 600.000 TL borç kalıyor.
Eğer aylık 5.000 TL ödemek isterseniz, bu 120 ay (10 yıl) sürer.
Sistem size bu vadeyi tanıyabilir ancak unutmayın; içeri girerken bir de "Organizasyon Ücreti" (hizmet bedeli) ödeyeceksiniz. 1 milyon TL'lik bir paket için bu ücret şu anki piyasada ortalama 80 bin - 110 bin TL civarı tutabilir. Yani cebinizden çıkacak ilk para aslında 400 bin + organizasyon ücreti olacaktır. - 22-03-2026, 00:41:35Ben 1.2m için yazıldım fuzuleve 600k para verdim 84k katılım bedeli ödedim. 3 ay artan taksit yaptırdım ilk 3 ay 4k, 3 ay 7600, 3 ay 11200 olarak devam ediyor. Ekimde girdim geçen hafta aracımı aldım sorunsuz bir şekilde. Ama istediğiniz paranın %40 ını verirseniz direk 5 aya veriyorlar. Bu arada toplam 30 ay benim ödemelerim.
- 22-03-2026, 00:41:51Sonuç olarak %40 ını veriyoruz. Geri ödeme 5bin olaniliyor mu 5 ayda teslim içinburakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2026, 01:39:59Üyeliği durdurulduHocam şöyle yapsak oluyor mu? mesela 1 milyonluk araca girdik 200 bin peşinat verdik 5 ay boyunca da aylık 40-40 ödeyip 5 ayda %40a tamamlamış oluyoruz direkt teslim alabilir miyiz ve sonraki aylarda düşük ödemeyle devam edebilir miyiz, yoksa direkt %40 peşinat şart mıEnesYUKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2026, 01:44:43Hocam peşinat neden veriyorsunuzbaalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı şey değilmi paranız elinizde kalsa. Peşinat ödediğiniz taksitlerin düşümünü sağlar ama elinizde dursa gene aynı şeye denk gelir. harici bir şey değildir.
%40 ödediğinizde paranızı alırsınız 5 ay da mantık bu başka bir şey yok.
Bana sorarsan peşinat verme. Gerek yok zaten para senin cebinde dursa da cebinden çıksada aynı şey oluyor. - 22-03-2026, 01:49:46Üyeliği durdurulduPeşinat vermezsen 5 ayda teslimli sisteme katılabiliyor musun kiCwFeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı şey değilmi paranız elinizde kalsa. Peşinat ödediğiniz taksitlerin düşümünü sağlar ama elinizde dursa gene aynı şeye denk gelir. harici bir şey değildir.