• 22-03-2026, 00:36:57
    #1
    Selamun Aleyküm arkadaşlar,

    birkaç sorum olucak.

    1 milyon için %40 ını ödediğimizde ödeme tutarlarımız belli olucak. Reklamlarda 1 milyon için 5 bin taksitle ödeyebilirsiniz diyor. 400bin versem geri taksitler 5 bin olsa. 5 ayda teslim ediyorlar mı?

    Diğer soru: 1 milyon için 5 bin ödemeli olarak yapsak kaç ayda teslim alabiliyoruz.
  • 22-03-2026, 00:37:45
    #2
    İzninizle konuyu takipteyim ben de
  • 22-03-2026, 00:38:38
    #3
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamun Aleyküm arkadaşlar,

    birkaç sorum olucak.

    1 milyon için %40 ını ödediğimizde ödeme tutarlarımız belli olucak. Reklamlarda 1 milyon için 5 bin taksitle ödeyebilirsiniz diyor. 400bin versem geri taksitler 5 bin olsa. 5 ayda teslim ediyorlar mı?

    Diğer soru: 1 milyon için 5 bin ödemeli olarak yapsak kaç ayda teslim alabiliyoruz.




    Eğer 1 milyon TL'lik bir paket için 400 bin TL peşinat verirseniz, bu sizi sistemde "Peşinatlı Erken Teslimat" kategorisine sokar.


    5 Ayda Teslim Alabilir misiniz? Evet, genellikle %40-50 gibi yüksek peşinat ödemelerinde teslimat süresi 5. veya 6. ay olarak belirlenir. BDDK düzenlemeleri gereği, tasarruf finansman şirketlerinde teslimat genellikle 5 aydan önce yapılmaz.
    Geri Kalan Taksitler 5 Bin TL Olur mu? İşte burası kritik. Hesaplayalım: 1.000.000 TL - 400.000 TL = 600.000 TL borç kalıyor.


    Eğer aylık 5.000 TL ödemek isterseniz, bu 120 ay (10 yıl) sürer.
    Sistem size bu vadeyi tanıyabilir ancak unutmayın; içeri girerken bir de "Organizasyon Ücreti" (hizmet bedeli) ödeyeceksiniz. 1 milyon TL'lik bir paket için bu ücret şu anki piyasada ortalama 80 bin - 110 bin TL civarı tutabilir. Yani cebinizden çıkacak ilk para aslında 400 bin + organizasyon ücreti olacaktır.
  • 22-03-2026, 00:41:35
    #4
    Ben 1.2m için yazıldım fuzuleve 600k para verdim 84k katılım bedeli ödedim. 3 ay artan taksit yaptırdım ilk 3 ay 4k, 3 ay 7600, 3 ay 11200 olarak devam ediyor. Ekimde girdim geçen hafta aracımı aldım sorunsuz bir şekilde. Ama istediğiniz paranın %40 ını verirseniz direk 5 aya veriyorlar. Bu arada toplam 30 ay benim ödemelerim.
  • 22-03-2026, 00:41:51
    #5
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer 1 milyon TL'lik bir paket için 400 bin TL peşinat verirseniz, bu sizi sistemde "Peşinatlı Erken Teslimat" kategorisine sokar.


    5 Ayda Teslim Alabilir misiniz? Evet, genellikle %40-50 gibi yüksek peşinat ödemelerinde teslimat süresi 5. veya 6. ay olarak belirlenir. BDDK düzenlemeleri gereği, tasarruf finansman şirketlerinde teslimat genellikle 5 aydan önce yapılmaz.
    Geri Kalan Taksitler 5 Bin TL Olur mu? İşte burası kritik. Hesaplayalım: 1.000.000 TL - 400.000 TL = 600.000 TL borç kalıyor.


    Eğer aylık 5.000 TL ödemek isterseniz, bu 120 ay (10 yıl) sürer.
    Sistem size bu vadeyi tanıyabilir ancak unutmayın; içeri girerken bir de "Organizasyon Ücreti" (hizmet bedeli) ödeyeceksiniz. 1 milyon TL'lik bir paket için bu ücret şu anki piyasada ortalama 80 bin - 110 bin TL civarı tutabilir. Yani cebinizden çıkacak ilk para aslında 400 bin + organizasyon ücreti olacaktır.
    Sonuç olarak %40 ını veriyoruz. Geri ödeme 5bin olaniliyor mu 5 ayda teslim için
  • 22-03-2026, 00:44:02
    #6
    1 milyon ₺ için vade sayısı önemlidir. Peşinatsız da 5 ay içerisinde alabilirsiniz. Peşinat sizin taksit tutarınızı düşürür.

    1milyon ₺ için organizasyon ücreti 70 bin ₺dir

    Eğer 15 ayda bitirmek isterseniz peşinatsız ödeyeceğiniz tutar aylık 66 bin 500₺ dir.
  • 22-03-2026, 01:39:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    EnesYUKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1.2m için yazıldım fuzuleve 600k para verdim 84k katılım bedeli ödedim. 3 ay artan taksit yaptırdım ilk 3 ay 4k, 3 ay 7600, 3 ay 11200 olarak devam ediyor. Ekimde girdim geçen hafta aracımı aldım sorunsuz bir şekilde. Ama istediğiniz paranın %40 ını verirseniz direk 5 aya veriyorlar. Bu arada toplam 30 ay benim ödemelerim.
    Hocam şöyle yapsak oluyor mu? mesela 1 milyonluk araca girdik 200 bin peşinat verdik 5 ay boyunca da aylık 40-40 ödeyip 5 ayda %40’a tamamlamış oluyoruz direkt teslim alabilir miyiz ve sonraki aylarda düşük ödemeyle devam edebilir miyiz, yoksa direkt %40 peşinat şart mı
  • 22-03-2026, 01:44:43
    #8
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle yapsak oluyor mu? mesela 1 milyonluk araca girdik 200 bin peşinat verdik 5 ay boyunca da aylık 40-40 ödeyip 5 ayda %40’a tamamlamış oluyoruz direkt teslim alabilir miyiz ve sonraki aylarda düşük ödemeyle devam edebilir miyiz, yoksa direkt %40 peşinat şart mı
    Hocam peşinat neden veriyorsunuz aynı şey değilmi paranız elinizde kalsa. Peşinat ödediğiniz taksitlerin düşümünü sağlar ama elinizde dursa gene aynı şeye denk gelir. harici bir şey değildir.

    %40 ödediğinizde paranızı alırsınız 5 ay da mantık bu başka bir şey yok.

    Bana sorarsan peşinat verme. Gerek yok zaten para senin cebinde dursa da cebinden çıksada aynı şey oluyor.
  • 22-03-2026, 01:49:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    CwFeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peşinat neden veriyorsunuz aynı şey değilmi paranız elinizde kalsa. Peşinat ödediğiniz taksitlerin düşümünü sağlar ama elinizde dursa gene aynı şeye denk gelir. harici bir şey değildir.

    %40 ödediğinizde paranızı alırsınız 5 ay da mantık bu başka bir şey yok.

    Bana sorarsan peşinat verme. Gerek yok zaten para senin cebinde dursa da cebinden çıksada aynı şey oluyor.
    Peşinat vermezsen 5 ayda teslimli sisteme katılabiliyor musun ki