Hocam şöyle yapsak oluyor mu? mesela 1 milyonluk araca girdik 200 bin peşinat verdik 5 ay boyunca da aylık 40-40 ödeyip 5 ayda %40a tamamlamış oluyoruz direkt teslim alabilir miyiz ve sonraki aylarda düşük ödemeyle devam edebilir miyiz, yoksa direkt %40 peşinat şart mı
Hocam peşinat neden veriyorsunuz

aynı şey değilmi paranız elinizde kalsa. Peşinat ödediğiniz taksitlerin düşümünü sağlar ama elinizde dursa gene aynı şeye denk gelir. harici bir şey değildir.
%40 ödediğinizde paranızı alırsınız 5 ay da mantık bu başka bir şey yok.
Bana sorarsan peşinat verme. Gerek yok zaten para senin cebinde dursa da cebinden çıksada aynı şey oluyor.