EnesYUKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1.2m için yazıldım fuzuleve 600k para verdim 84k katılım bedeli ödedim. 3 ay artan taksit yaptırdım ilk 3 ay 4k, 3 ay 7600, 3 ay 11200 olarak devam ediyor. Ekimde girdim geçen hafta aracımı aldım sorunsuz bir şekilde. Ama istediğiniz paranın %40 ını verirseniz direk 5 aya veriyorlar. Bu arada toplam 30 ay benim ödemelerim.
Hocam şöyle yapsak oluyor mu? mesela 1 milyonluk araca girdik 200 bin peşinat verdik 5 ay boyunca da aylık 40-40 ödeyip 5 ayda %40’a tamamlamış oluyoruz direkt teslim alabilir miyiz ve sonraki aylarda düşük ödemeyle devam edebilir miyiz, yoksa direkt %40 peşinat şart mı