CwFeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peşinat neden veriyorsunuz aynı şey değilmi paranız elinizde kalsa. Peşinat ödediğiniz taksitlerin düşümünü sağlar ama elinizde dursa gene aynı şeye denk gelir. harici bir şey değildir.

%40 ödediğinizde paranızı alırsınız 5 ay da mantık bu başka bir şey yok.

Bana sorarsan peşinat verme. Gerek yok zaten para senin cebinde dursa da cebinden çıksada aynı şey oluyor.
Peşinat vermezsen 5 ayda teslimli sisteme katılabiliyor musun ki