• 18-03-2026, 13:00:38
    #19
    anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede o eski bayramlar?

    Herkese hayırlı bayramlar dilerim.

    Bu arada Safranbolu'da konak konseptinde otel tavsiyesi verebilecek bir arkadaşımız var mı?
    Eski bayramları yok ne yazık ki. Size de iyi bayramlar 😉
  • 19-03-2026, 07:06:57
    #20
    Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Malum bayrama az kaldı, oruç için son 2 gün bugün dahil.




    Konu : Bayram için planınız var mı ? Neler yapacaksınız ? Mezarlık ziyareti, huzur evi ziyareti, yetimhane ziyareti ve daha farklı iyilik hareketleriniz oluyor mu ?
    Cevaplar adına şimdiden teşekkürler.

    Not : Görsel yapay zeka Bayram temsili olarak oluşturuldu.
    Şimdiden bayramınız mübarek olsun hocam. Ciddi bir planım yok, eş dost arama, evlere misafir olma ya da misafir ağırlama.

    Bu bayramı da gördüm neyse ki... O bana yeter!! 😉☀
  • 19-03-2026, 09:49:56
    #21
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden bayramınız mübarek olsun hocam. Ciddi bir planım yok, eş dost arama, evlere misafir olma ya da misafir ağırlama.

    Bu bayramı da gördüm neyse ki... O bana yeter!! 😉☀
    Teşekkür ederim size de iyi bayramlar ☺️ bayrama kavuşmak da şans haklısınız.