AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiden bayramınız mübarek olsun hocam. Ciddi bir planım yok, eş dost arama, evlere misafir olma ya da misafir ağırlama.

Bu bayramı da gördüm neyse ki... O bana yeter!! 😉☀
Teşekkür ederim size de iyi bayramlar ☺️ bayrama kavuşmak da şans haklısınız.