Zenuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.
Malum bayrama az kaldı, oruç için son 2 gün bugün dahil.




Konu : Bayram için planınız var mı ? Neler yapacaksınız ? Mezarlık ziyareti, huzur evi ziyareti, yetimhane ziyareti ve daha farklı iyilik hareketleriniz oluyor mu ?
Cevaplar adına şimdiden teşekkürler.

Not : Görsel yapay zeka Bayram temsili olarak oluşturuldu.
Şimdiden bayramınız mübarek olsun hocam. Ciddi bir planım yok, eş dost arama, evlere misafir olma ya da misafir ağırlama.

Bu bayramı da gördüm neyse ki... O bana yeter!! 😉☀