anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerede o eski bayramlar?

Herkese hayırlı bayramlar dilerim.

Bu arada Safranbolu'da konak konseptinde otel tavsiyesi verebilecek bir arkadaşımız var mı?
Eski bayramları yok ne yazık ki. Size de iyi bayramlar 😉