• 17-03-2026, 13:27:18
    #19
    Arkadaşlar kurucudaki numara ile hesabı almayı başardım, lakin arkadaştan tazminat talep ettim şikayet konusunda da belirttim. Geceden sabaha kadar iftira ve tahriklere maruz kaldığım için böyle bir şey talep ettim. Kendisi vermek istemedi ve yönetimin kararına bıraktım. Yönetim hesabı ver derse eğer ben arkadaşa aldığı fiyatı 1 2 gün içinde iade edeceğim. Böyle bir kişiye hesabı daha vermek istemiyorum iade edeceğim yüksek ihtimalle herkese teşekkür ederim.
  • 17-03-2026, 15:40:54
    #20
    umarım modlar bu konuyu okuyup kararını öyle verir, iyi niyetli değilsiniz açıkca belli ediyorsunuz. Kafana göre verip vermemek? Tazminat istemek? Sen zaten hesabın parasını almışşın. @Erhan;
  • 17-03-2026, 15:50:24
    #21
    Hesabı geri aldın bide tazminatmı istiyorsun kac yasindasin 10 felanmi?
  • 17-03-2026, 15:51:10
    #22
    Şu son 2 yorumada bakın, sadece gülüyorum.
  • 17-03-2026, 16:07:54
    #23
    Biz sana kahkaha atıyoruz bilader. Tahrik etmiş tazminat ödemek zorundaymış? sen kimsin de parasını aldığın hesaptan tazminat kesiyorsun? senin uzaklaştırılman lazım
  • 17-03-2026, 16:25:19
    #24
    Şikayet konusunu tekrar inceledim. Moderatörlerin ilk mail hangi mail olduğu konusunda ss istese ve giriş kayıtları maile gelen mailler sorun o zaman çözülecektir. Hesap 11.000 takipçiden 20.000 takipçiye kadar çıkmış. Hem tazminat istiyorsunuz hemde iade istiyorsunuz. İade gerçekleşecekse tekrardan hesabın fiyatı belirlenip o şekilde iade gerçekleşmeli. Siz neye göre parasını vermiş ve hesabı kasmış birisine hesabı geri vermiyorsunuz. Açıkça kötü niyetli olduğunuz o kadar belliki şu aşamada. Yazık…
  • 17-03-2026, 17:59:56
    #25
    Hesap tamamen alıcıya devredildiği için, sonrasında yaşanan çalınma veya güvenlik sorunlarından sizin sorumluluğunuz yoktur.
  • 17-03-2026, 18:10:27
    #26
    Arkadaşlar hesabı teslim ettim daha fazla uzatmamıza gerek yok
  • 17-03-2026, 18:49:34
    #27
    Dijital ürünler de satışın aşama ilerlemesi şöyle kabul ediliyor :

    > Tüm bilgileri verdin, her şeyi ile devrettin.. İşlem tamamdır! Artık senin bir söz hakkın kalmadı, satıcı olarak görevini yaptın, artık tüm sorumluluk alıcıda olarak hedeflenir ve devam eder.

    Olayın arka planı dahil, görünen tayf dahil her şeyi bundan ibarettir.

    Sizlik bir şey yok, dava etmesi zararına olur, yok yere uğraş, kanıtsız bir işlemi davaya taşımak ahmaklığın daniskasıdır, o kanıt olarak "Sen satıcısın ve senden aldım.. Tüm bilgilerin ben de var.." diyordur şimdi, ancak olay öyle değil, yok yere dava, absürt bir zaman kaybı.