Şikayet konusunu tekrar inceledim. Moderatörlerin ilk mail hangi mail olduğu konusunda ss istese ve giriş kayıtları maile gelen mailler sorun o zaman çözülecektir. Hesap 11.000 takipçiden 20.000 takipçiye kadar çıkmış. Hem tazminat istiyorsunuz hemde iade istiyorsunuz. İade gerçekleşecekse tekrardan hesabın fiyatı belirlenip o şekilde iade gerçekleşmeli. Siz neye göre parasını vermiş ve hesabı kasmış birisine hesabı geri vermiyorsunuz. Açıkça kötü niyetli olduğunuz o kadar belliki şu aşamada. Yazık