Dijital ürünler de satışın aşama ilerlemesi şöyle kabul ediliyor :

> Tüm bilgileri verdin, her şeyi ile devrettin.. İşlem tamamdır! Artık senin bir söz hakkın kalmadı, satıcı olarak görevini yaptın, artık tüm sorumluluk alıcıda olarak hedeflenir ve devam eder.

Olayın arka planı dahil, görünen tayf dahil her şeyi bundan ibarettir.

Sizlik bir şey yok, dava etmesi zararına olur, yok yere uğraş, kanıtsız bir işlemi davaya taşımak ahmaklığın daniskasıdır, o kanıt olarak "Sen satıcısın ve senden aldım.. Tüm bilgilerin ben de var.." diyordur şimdi, ancak olay öyle değil, yok yere dava, absürt bir zaman kaybı.