Arkadaşlar kurucudaki numara ile hesabı almayı başardım, lakin arkadaştan tazminat talep ettim şikayet konusunda da belirttim. Geceden sabaha kadar iftira ve tahriklere maruz kaldığım için böyle bir şey talep ettim. Kendisi vermek istemedi ve yönetimin kararına bıraktım. Yönetim hesabı ver derse eğer ben arkadaşa aldığı fiyatı 1 2 gün içinde iade edeceğim. Böyle bir kişiye hesabı daha vermek istemiyorum iade edeceğim yüksek ihtimalle herkese teşekkür ederim.