• 12-03-2026, 20:31:23
    #10
    Hocam izmirde icra dairesine gidip istanbul 36.icra dairesine dilekçe yazıcaksın.hangi bankadaki blokeni kaldırmak istiyorsan.su dosya numaralı icra dosyamdaki borcumu odedim,şu bankadaki hesap blokemin kalkmasını istiyorum diye.ama 1 bankadaki blokeni kaldırma ücreti 25 tl .bu ücreti de dosyaya yatırman lazım.yatırmadan dilekçe yazma
  • 13-03-2026, 00:33:09
    #11
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine dediğimi anlamamışsın hocam. Uyapta kapali görünüyor olmasına bakma. Dosya içinde banka haciz fek yazısı var mı?
    hayir yok hocam
  • 13-03-2026, 01:31:52
    #12
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Tamamdır. Banka başı 15 TL masraf yatirman gerekiyor hacİz kaldirma yazısı için. Şimdi 2 seçenek var

    Banka başı 15 TL'yi o icra dairesinin emanet hesabına: dosya no + banka haciz kaldırma masrafı açıklamasıyla yatırdın mi?

    Yatirdiysan ve yazmadilarsa, en yakın icra dairesine gidip, o icra dairesine gönderilmek üzere dilekçe yaz. "Emanet hesabınıza ... TL masraf yatırdım. Banka haciz fek yazısinin yazılması hususunda gereğini arz ederim.

    Yatirmadiysan, parayı yatır ve sonrasinda bahsettiğim dilekçeyi gönder.
  • 13-03-2026, 02:15:54
    #13
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır. Banka başı 15 TL masraf yatirman gerekiyor hacİz kaldirma yazısı için. Şimdi 2 seçenek var

    Banka başı 15 TL'yi o icra dairesinin emanet hesabına: dosya no + banka haciz kaldırma masrafı açıklamasıyla yatırdın mi?

    Yatirdiysan ve yazmadilarsa, en yakın icra dairesine gidip, o icra dairesine gönderilmek üzere dilekçe yaz. "Emanet hesabınıza ... TL masraf yatırdım. Banka haciz fek yazısinin yazılması hususunda gereğini arz ederim.

    Yatirmadiysan, parayı yatır ve sonrasinda bahsettiğim dilekçeyi gönder.
    degerli yorumlarin icin tesekkurler. ben ana borcu odedikten sonra avukatlik burosu benden 105 tl fek ucreti odememi istedi. sanirim bu tutar sizin dediginiz tutar, 7 banka hesabina bloke gelmis. 7x15 ise 105 tl ediyor. Hukuk burosu bana istanbul 36. icra dairesinin ibanini verdi odemeyi direkt icra dairesinin ibanina yaptim. suanki senaryoda cozum icra dairesine gidip istanbul 36’ya dilekce yazdirmak dogru anladiysam. bir de dilekceyi yazdiktan sonra ne kadar surede acilir hocam tahminen? cevaplarin icin tekrar tesekkur ederim minnettarim
  • 13-03-2026, 03:15:07
    #14
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    degerli yorumlarin icin tesekkurler. ben ana borcu odedikten sonra avukatlik burosu benden 105 tl fek ucreti odememi istedi. sanirim bu tutar sizin dediginiz tutar, 7 banka hesabina bloke gelmis. 7x15 ise 105 tl ediyor. Hukuk burosu bana istanbul 36. icra dairesinin ibanini verdi odemeyi direkt icra dairesinin ibanina yaptim. suanki senaryoda cozum icra dairesine gidip istanbul 36’ya dilekce yazdirmak dogru anladiysam. bir de dilekceyi yazdiktan sonra ne kadar surede acilir hocam tahminen? cevaplarin icin tekrar tesekkur ederim minnettarim
    O ücreti gönderirken açıklamasina dosya numarası ve banka fek masrafı yazmış miydiniz? Hiç dilekçe yazdırma masrafı yapmayın. Boş bir kağıda, İstanbul 36. İcra dairesine gönderilmek üzere ... İcra dairesine başlık, altına dosya no, altına da, icra takip dosyası haricen tahsil beyanı doğrultusunda kapatılmış olup, dosyaya yatırmış olduğum 105 TL masraf ile banka fek yazısi yazılması hususunda gereğini arz ederim. + Kimlik fotokopisi ile teslim edebilirsiniz. Sonraki işlemleri de yine uyaptan takip edersiniz.

    Hocam dilekcen aynı gün ulaşır istanb 36'ya, sonra 3 iş günü de bunların yazma süresi var desek, bir 3 gün de bankaya süre ver desek, haftayı bulur hocam. Malesef büyükşehirlerde isler hızlı ilerleyemiyor yoğunluktan dolayı.
  • 13-03-2026, 03:59:24
    #15
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O ücreti gönderirken açıklamasina dosya numarası ve banka fek masrafı yazmış miydiniz? Hiç dilekçe yazdırma masrafı yapmayın. Boş bir kağıda, İstanbul 36. İcra dairesine gönderilmek üzere ... İcra dairesine başlık, altına dosya no, altına da, icra takip dosyası haricen tahsil beyanı doğrultusunda kapatılmış olup, dosyaya yatırmış olduğum 105 TL masraf ile banka fek yazısi yazılması hususunda gereğini arz ederim. + Kimlik fotokopisi ile teslim edebilirsiniz. Sonraki işlemleri de yine uyaptan takip edersiniz.

    Hocam dilekcen aynı gün ulaşır istanb 36'ya, sonra 3 iş günü de bunların yazma süresi var desek, bir 3 gün de bankaya süre ver desek, haftayı bulur hocam. Malesef büyükşehirlerde isler hızlı ilerleyemiyor yoğunluktan dolayı.
    evet hocam o ucreti gonderirken aciklamaya dosya numarasi ve fek masrafi yazdim.
  • 13-03-2026, 05:39:15
    #16
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    İcra Dosyası sorgulama için ara ara bakmak lazım tebligat sistemi zayıf. Kör bir PTT kuryesi ile mektup gönderiyorlar. Oda kör olduğu için göremiyor bulamıyor gidip muhtara veriyor. Oda ne arıyor ne soruyor arada itiraz süresi vs kaçıyor. O yüzden e-Devletten bakmak lazım haftada bir. dava yazıp önüne çıkan 3 linke sırayla bakacaksın başka yolu yok. Geçen başıma geldi. Fark edip hemen aradım itiraz ettim. Sonra icra dosyası feragat edildi. Fark etmesek 11k ödeme kilitlenecekti.
  • 13-03-2026, 06:22:56
    #17
    SyLvesTR94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İcra Dosyası sorgulama için ara ara bakmak lazım tebligat sistemi zayıf. Kör bir PTT kuryesi ile mektup gönderiyorlar. Oda kör olduğu için göremiyor bulamıyor gidip muhtara veriyor. Oda ne arıyor ne soruyor arada itiraz süresi vs kaçıyor. O yüzden e-Devletten bakmak lazım haftada bir. dava yazıp önüne çıkan 3 linke sırayla bakacaksın başka yolu yok. Geçen başıma geldi. Fark edip hemen aradım itiraz ettim. Sonra icra dosyası feragat edildi. Fark etmesek 11k ödeme kilitlenecekti.
    valla haklisiniz hocam.. 400 liralik kopru gecis ucretini odemeyi unutmaktan icinde yuklu para olan hesabi kullanamiyorum saka gibi valla..
  • 13-03-2026, 06:28:24
    #18
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla haklisiniz hocam.. 400 liralik kopru gecis ucretini odemeyi unutmaktan icinde yuklu para olan hesabi kullanamiyorum saka gibi valla..
    Bende olay nasıl oldu biliyor musun? Bir araç aldım. Araç istanbul'dan izmir'e geldi. Sabah 06:00 da otobandan ihlalli geçmiş. 16:00 da noterden devraldım aracı. O gün araç benim adıma diye ihlalli ücreti bana tebliğ edildi. 920 TL dedim aracı ben yeni aldım noter bile 9 da açılıyor o ücret bana yansıtılmamalı falan fıstık ödemedim 4 ay sonra icra takibi atmışlar avukatlarına durumu bildirdim evraklarımla vs kanıtladım. Sonra firmaya bildir dediler firmaya bildirdim feragat ettiler icra dosyası düştü. e-Devlette görmesek 11k olarak faizin faizinin avukatın harçlığına kadar alacaklardı. O kadar çok *********** var ki gerçek avukatlık büroları bile arasa inanamıyor insan açmak istemiyor telefonlarını .. Uzun olayın kısa özeti bu şekilde. Size'de geçmiş olsun ..