• 13-03-2026, 06:37:33
    #19
    SyLvesTR94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende olay nasıl oldu biliyor musun? Bir araç aldım. Araç istanbul'dan izmir'e geldi. Sabah 06:00 da otobandan ihlalli geçmiş. 16:00 da noterden devraldım aracı. O gün araç benim adıma diye ihlalli ücreti bana tebliğ edildi. 920 TL dedim aracı ben yeni aldım noter bile 9 da açılıyor o ücret bana yansıtılmamalı falan fıstık ödemedim 4 ay sonra icra takibi atmışlar avukatlarına durumu bildirdim evraklarımla vs kanıtladım. Sonra firmaya bildir dediler firmaya bildirdim feragat ettiler icra dosyası düştü. e-Devlette görmesek 11k olarak faizin faizinin avukatın harçlığına kadar alacaklardı. O kadar çok *********** var ki gerçek avukatlık büroları bile arasa inanamıyor insan açmak istemiyor telefonlarını .. Uzun olayın kısa özeti bu şekilde. Size'de geçmiş olsun ..
    abi sana da cok gecmis olsun, benim de olay mahali izmir - istanbul
  • 13-03-2026, 06:43:04
    #20
    🇺🇸 ABD Şirketini Kur💰
    https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/Web...a.aspx?lang=tr buradan kredi kartıyla ödemeni yap sonra ilgili firmanın mailine sorun@otoyolas.com.tr olması lazım ona mail at durumu izah et. Hemen feragat ediyorlar blokeler 1 gün içinde kalkar.