SyLvesTR94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İcra Dosyası sorgulama için ara ara bakmak lazım tebligat sistemi zayıf. Kör bir PTT kuryesi ile mektup gönderiyorlar. Oda kör olduğu için göremiyor bulamıyor gidip muhtara veriyor. Oda ne arıyor ne soruyor arada itiraz süresi vs kaçıyor. O yüzden e-Devletten bakmak lazım haftada bir. dava yazıp önüne çıkan 3 linke sırayla bakacaksın başka yolu yok. Geçen başıma geldi. Fark edip hemen aradım itiraz ettim. Sonra icra dosyası feragat edildi. Fark etmesek 11k ödeme kilitlenecekti.
valla haklisiniz hocam.. 400 liralik kopru gecis ucretini odemeyi unutmaktan icinde yuklu para olan hesabi kullanamiyorum saka gibi valla..