valla haklisiniz hocam.. 400 liralik kopru gecis ucretini odemeyi unutmaktan icinde yuklu para olan hesabi kullanamiyorum saka gibi valla..
Bende olay nasıl oldu biliyor musun? Bir araç aldım. Araç istanbul'dan izmir'e geldi. Sabah 06:00 da otobandan ihlalli geçmiş. 16:00 da noterden devraldım aracı. O gün araç benim adıma diye ihlalli ücreti bana tebliğ edildi. 920 TL dedim aracı ben yeni aldım noter bile 9 da açılıyor o ücret bana yansıtılmamalı falan fıstık ödemedim 4 ay sonra icra takibi atmışlar avukatlarına durumu bildirdim evraklarımla vs kanıtladım. Sonra firmaya bildir dediler firmaya bildirdim feragat ettiler icra dosyası düştü. e-Devlette görmesek 11k olarak faizin faizinin avukatın harçlığına kadar alacaklardı. O kadar çok *********** var ki gerçek avukatlık büroları bile arasa inanamıyor insan açmak istemiyor telefonlarını .. Uzun olayın kısa özeti bu şekilde. Size'de geçmiş olsun ..