R10 a giriş yapamama
5
●168
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 10-03-2026, 14:11:25hocam doğrulama hiç çıkmıyorMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 14:11:54tablette olduğu için atamıyorum ama yazdığım tam aynı hata ismi çıkıyorHaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2026, 14:20:16Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Önbelleğiniz temizlenmiştir. Çerezlerinizi silip lütfen daha sonra tekrar kontrol ediniz.mertdlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durum düzelmezse genel moderatörlerimizden birine özel mesaj atabilirsiniz.
https://r10.net/yonetim-kadrosu
Keyifli forumlar.