• 10-03-2026, 14:08:26
    #1
    Merhabalar pc üzerinden r10 a giriş yapabiliyorum ama tabletimden girmek istedim giremedim hatalı istek güvenlik doğrulamasını geçemediniz diyor pc den çıkış yapıp denedim şifreyi değiştirdim ama bir sonuç yok yardımcı olabilecek var mı
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      mertdlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      tablette olduğu için atamıyorum ama yazdığım tam aynı hata ismi çıkıyor
      Önbelleğiniz temizlenmiştir. Çerezlerinizi silip lütfen daha sonra tekrar kontrol ediniz.

      Durum düzelmezse genel moderatörlerimizden birine özel mesaj atabilirsiniz.

      https://r10.net/yonetim-kadrosu

      Keyifli forumlar.
  • 10-03-2026, 14:09:42
    #2
    Capctha doğrulamasını yapmadan giriş yap tuşuna bastığın için olmuştur hocam. Geri tuşuna basıp önce catpchata yapıp sonra giriş yap dersen sorun düzelecektir
  • 10-03-2026, 14:09:52
    #3
    Merhaba,

    İlgili hatanın ekran görüntüsünü alıp özel mesajla iletebilir misiniz?
  • 10-03-2026, 14:11:25
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Capctha doğrulamasını yapmadan giriş yap tuşuna bastığın için olmuştur hocam. Geri tuşuna basıp önce catpchata yapıp sonra giriş yap dersen sorun düzelecektir
    hocam doğrulama hiç çıkmıyor
  • 10-03-2026, 14:11:54
    #5
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    İlgili hatanın ekran görüntüsünü alıp özel mesajla iletebilir misiniz?
    tablette olduğu için atamıyorum ama yazdığım tam aynı hata ismi çıkıyor
  • 10-03-2026, 14:20:16
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    mertdlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tablette olduğu için atamıyorum ama yazdığım tam aynı hata ismi çıkıyor
    Önbelleğiniz temizlenmiştir. Çerezlerinizi silip lütfen daha sonra tekrar kontrol ediniz.

    Durum düzelmezse genel moderatörlerimizden birine özel mesaj atabilirsiniz.

    https://r10.net/yonetim-kadrosu

    Keyifli forumlar.