Konu
R10 a giriş yapamama
10-03-2026, 14:09:42
#2
Misafir
Capctha doğrulamasını yapmadan giriş yap tuşuna bastığın için olmuştur hocam. Geri tuşuna basıp önce catpchata yapıp sonra giriş yap dersen sorun düzelecektir