Merhabalar pc üzerinden r10 a giriş yapabiliyorum ama tabletimden girmek istedim giremedim hatalı istek güvenlik doğrulamasını geçemediniz diyor pc den çıkış yapıp denedim şifreyi değiştirdim ama bir sonuç yok yardımcı olabilecek var mı