Konu
R10 a giriş yapamama
10-03-2026, 14:11:54
#5
mertdlc
Haz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
İlgili hatanın ekran görüntüsünü alıp özel mesajla iletebilir misiniz?
tablette olduğu için atamıyorum ama yazdığım tam aynı hata ismi çıkıyor