• 23-02-2026, 19:13:53
    #1
    Sizce İphone 17 Pro veya pro max alsam 62-67k 3-4 sene sonra satsam yurt içi fiyat değilikliğine göre onunda fiyatı aynı olurmu ve satması kolay olurmu 3 sene sonra
  • 23-02-2026, 19:20:30
    #2
    Hocam merhaba. Ne kadar para verirseniz verin TR cihazı rahatlığı bulamıyorsunuz illa ki bir sorun yaratıyor .
  • 23-02-2026, 19:21:24
    #3
    Bartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba. Ne kadar para verirseniz verin TR cihazı rahatlığı bulamıyorsunuz illa ki bir sorun yaratıyor .
    Ne gibi sorunlar mesela hocam
  • 23-02-2026, 19:22:05
    #4
    Yd 15 Pro kullanıyorum
    Memnunum
  • 23-02-2026, 19:22:59
    #5
    kendim yd iphone 13 kullanıcısıyım , kız arkadaşımda da tr 13 var onun telefonunu aldığımdaki hissiyat kenid telefonumda yok. Sabah uynadığımda cihazımın şarj almadığını farkettim entegra değişimi yaptırmak zorunda kaldım . Bartayası hızlı tükeniyor .
    ZORGAD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi sorunlar mesela hocam
  • 23-02-2026, 19:24:05
    #6
    Bartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendim yd iphone 13 kullanıcısıyım , kız arkadaşımda da tr 13 var onun telefonunu aldığımdaki hissiyat kenid telefonumda yok. Sabah uynadığımda cihazımın şarj almadığını farkettim entegra değişimi yaptırmak zorunda kaldım . Bartayası hızlı tükeniyor .
    aga bunlarda değişiklik olmazki yani hepsi aynı sistemik özellikler parçalar sadece satış açısından sorun olurmu düşünüyorum
  • 23-02-2026, 19:24:05
    #7
    ZORGAD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi sorunlar mesela hocam
    Hat kapanınca çok garip oluyor bende yd cihaz kullanıyorum yedek telefon olsa bile garip oluyor sms gelmemesi arama yapamamak garip istediğiniz cihazı kullanın veya yedek cihaz kullanın tr cihazdaki rahatlığı alamıyorsunuz.
  • 23-02-2026, 19:24:38
    #8
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat kapanınca çok garip oluyor bende yd cihaz kullanıyorum yedek telefon olsa bile garip oluyor sms gelmemesi arama yapamamak garip istediğiniz cihazı kullanın veya yedek cihaz kullanın tr cihazdaki rahatlığı alamıyorsunuz.
    yanına birtane iphone 7 alsam arama iletme vs yapabiliyoruz diye biliyorum yd cihaza
  • 23-02-2026, 19:25:10
    #9
    Hocam hepsi aynı kalite alacaksan sıfır alacaksın tabi ki, iphone 1 kere tamir edilince tüm güzelliğini kaybediyor tek sorunu hat kapanınca işte