Yurt Dışı İphone Alınırmı?
9
●168
- 23-02-2026, 19:21:24Ne gibi sorunlar mesela hocamBartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 19:22:59kendim yd iphone 13 kullanıcısıyım , kız arkadaşımda da tr 13 var onun telefonunu aldığımdaki hissiyat kenid telefonumda yok. Sabah uynadığımda cihazımın şarj almadığını farkettim entegra değişimi yaptırmak zorunda kaldım . Bartayası hızlı tükeniyor .ZORGAD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 19:24:05aga bunlarda değişiklik olmazki yani hepsi aynı sistemik özellikler parçalar sadece satış açısından sorun olurmu düşünüyorumBartwo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 19:24:05Hat kapanınca çok garip oluyor bende yd cihaz kullanıyorum yedek telefon olsa bile garip oluyor sms gelmemesi arama yapamamak garip istediğiniz cihazı kullanın veya yedek cihaz kullanın tr cihazdaki rahatlığı alamıyorsunuz.ZORGAD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2026, 19:24:38yanına birtane iphone 7 alsam arama iletme vs yapabiliyoruz diye biliyorum yd cihazaGelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle