Hat kapanınca çok garip oluyor bende yd cihaz kullanıyorum yedek telefon olsa bile garip oluyor sms gelmemesi arama yapamamak garip istediğiniz cihazı kullanın veya yedek cihaz kullanın tr cihazdaki rahatlığı alamıyorsunuz.
yanına birtane iphone 7 alsam arama iletme vs yapabiliyoruz diye biliyorum yd cihaza