kendim yd iphone 13 kullanıcısıyım , kız arkadaşımda da tr 13 var onun telefonunu aldığımdaki hissiyat kenid telefonumda yok. Sabah uynadığımda cihazımın şarj almadığını farkettim entegra değişimi yaptırmak zorunda kaldım . Bartayası hızlı tükeniyor .
aga bunlarda değişiklik olmazki yani hepsi aynı sistemik özellikler parçalar sadece satış açısından sorun olurmu düşünüyorum