Ne gibi sorunlar mesela hocam
Hat kapanınca çok garip oluyor bende yd cihaz kullanıyorum yedek telefon olsa bile garip oluyor sms gelmemesi arama yapamamak garip istediğiniz cihazı kullanın veya yedek cihaz kullanın tr cihazdaki rahatlığı alamıyorsunuz.