• 20-02-2026, 01:07:30
    #28
    blog sitesi acip icerik paylasabilirsin niche konular tabiki
  • 20-02-2026, 01:11:15
    #29
    ardayuce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web tasarım, mobil uygulama, oyun reskin v.s v.s ne olsa artık. Ama 1 aydır dışarı çıktım sonunda çok şey değişmiş
    Uzun vadede evde iş yapmak problemli, iyi miktar para kazansanız bile.
    Kendimdende biliyorum, beni çok uyardılar aldırış etmedim, bi anda fıtık, vertigo, tinnutus aniden ortaya çıkıyor. Bunların ana nedeni; hareketsizlik ve sosyal hayatın olmaması. Yaşınız biraz daha ilerlediğinde fiziksel ve piskolojik sorunlar yaşamanız kaçınılmaz hale gelecektir. Net!
    Evden çık kurtul.
  • 20-02-2026, 01:13:40
    #30
    1.5 senedir evdeyim askerliği yapmadan bulamayacağımı anladım nisanda gidip gelicem 26 gün
  • 20-02-2026, 01:15:29
    #31
    Üyeliği durduruldu
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 senedir evdeyim askerliği yapmadan bulamayacağımı anladım nisanda gidip gelicem 26 gün
    Şuan aynı durumdayım desem hocam yaş ilerledi o oyuzden bende şuan iş bulamıyorum askerlik yüzünden Allah büyük bakalım hocam
  • 20-02-2026, 01:36:50
    #32
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun vadede evde iş yapmak problemli, iyi miktar para kazansanız bile.
    Kendimdende biliyorum, beni çok uyardılar aldırış etmedim, bi anda fıtık, vertigo, tinnutus aniden ortaya çıkıyor. Bunların ana nedeni; hareketsizlik ve sosyal hayatın olmaması. Yaşınız biraz daha ilerlediğinde fiziksel ve piskolojik sorunlar yaşamanız kaçınılmaz hale gelecektir. Net!
    Evden çık kurtul.
    Zibilyon tane işin olacağına ve milyarder dahi olsan, günlük olarak dışarıya çıkmak ve bir adım atmak, sanki : "İlk defa görüyormuşcasına zihne çevre faktörlerini göstermek.." bunlar muazzam oluyor, size sonuna değin katılıyorum, sürekli olarak ev de kalmak ve yaşamak.... Çoook tehlikeli olabiliyor.

    Spor salonları, ücretsiz "İSMEK" vb. eğitim alanları, özel İngilizce ya da vb. toplu öğrenci kursları, yeni gelişimler de arada olunca, muazzam bir etkisi oluyor, değişik insanlar, tanışmışlıklar, sohbetler, geyikler... Fiziksel aktiviteler ve ev den kendi işinin patronu olarak arzu ettiğin zaman dilimlerinde işlemler yapmaya devam etmeler.

    Bir ohhhh! Çektiriyor insana.

    Refahlığı tanımla deseler, bunu öne sürerdim...

    Bu ciddi anlam da azınlığında ötesinde insanların hayalidir. Bu tarz olaylara vakıf olanlar ciddi anlam da acayip şanslıdır, keza ben.. Şanslıyım! Âllâh'a şükürler olsun diyorum hem de her seferinde, geçmişte yaşadığım olaylar sonucunda bu yaklaşımlar ciddi anlam da sıcak ekmeğe tereyağı sürmek gibi bir şey..
  • 20-02-2026, 13:41:15
    #33
    Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan aynı durumdayım desem hocam yaş ilerledi o oyuzden bende şuan iş bulamıyorum askerlik yüzünden Allah büyük bakalım hocam
    İşiniz yoksa ve askerliğinizi yapmadıysanız gidin ilk önce askerliğinizi yapın. Aradan çıkarın işe girdikten sonra gitmeniz daha zor olacaktır.
  • 20-02-2026, 14:24:54
    #34
    2 ay di hocam üniversite bittiği zaman işkur a gittim fabrikalara başvurdum 2 aylık süre de sağda solda harçlık çıksın diye çalıştığım zamanlar var
  • 20-02-2026, 14:44:37
    #35
    Pandemi zamanında bir süre durmuştum ama hiç iyi değil, çıkıp yürümek lazım her gün.
    Çünkü bu sayede çeşitli hastalıklar ve direk bildiğin kanser olma riski gidiyor.
  • 20-02-2026, 17:33:28
    #36
    Üyeliği durduruldu
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşiniz yoksa ve askerliğinizi yapmadıysanız gidin ilk önce askerliğinizi yapın. Aradan çıkarın işe girdikten sonra gitmeniz daha zor olacaktır.
    Evet hocam doğru diyorsunuz