UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşiniz yoksa ve askerliğinizi yapmadıysanız gidin ilk önce askerliğinizi yapın. Aradan çıkarın işe girdikten sonra gitmeniz daha zor olacaktır.
Evet hocam doğru diyorsunuz