Konu
Uzun Süre Evde Kalanlar Oldumu ?
20-02-2026, 14:44:37
#35
Tubefavorites
Pandemi zamanında bir süre durmuştum ama hiç iyi değil, çıkıp yürümek lazım her gün.
Çünkü bu sayede çeşitli hastalıklar ve direk bildiğin kanser olma riski gidiyor.