alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 senedir evdeyim askerliği yapmadan bulamayacağımı anladım nisanda gidip gelicem 26 gün
Şuan aynı durumdayım desem hocam yaş ilerledi o oyuzden bende şuan iş bulamıyorum askerlik yüzünden Allah büyük bakalım hocam