
Veteriner var mı? Kedi dikişi
9
●192
- 14-02-2026, 01:01:385 şubatta kedimi kısırlaştırdım. Şimdi farkettim hafif yara olmuş gibi. Yarın veterinere getircemde nedir durum bilen varmıdır?

- 14-02-2026, 02:33:53Dikişleri kendisi atıyor gibi görünüyor. Oraya antibiyotik vurulmaz, ancak silveroxy sprey, crystalin spreyi vs etki eder. Önemli olan yaranın kapanması.. konuyu takip ediyorum izninizle 2 yıllık veterinerlik tecrübem var..Skysoldiers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2026, 02:37:30Neo cafın bu denli küçük yaralarda kullanıldığını hiç duymadım hocam ama, buradaki enfeksiyon boyutunun fazla olmaması sebebiyle bence hayvana antibiyotik yüklemesi yapılamamalı. Özellikle bu tarz dişi hayvanlarda ameliyat erkeğe göre biraz daha uzun ve zorlu geçer, onun stresinden tam çıkmamışken antibiyotik biraz boş olabilir. Boyunluk konusunda +1 liyorum ancak her kedi yalamaz, zaten veterinerler hasta sahibinden para almak için 2-3 boyunluk yazar 😂Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2026, 23:03:39Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSosyalMedyac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVeterinere getirdim herhangi bir sıkıntı yok dedi. Hafifden böyle olması normal , iştahı felen iyiyse problem yok dedi .Kendi kontrol etti zaten bağırsaklar dolu güzel yemiş diye . Takip edin gözlemleyin herhangi bir açılma, iştah kaybı olursa haberleşiriz dedi. Boyunluk verdi herhangi bir ücret almadan ama kullanmıyorum şuanlık. Teşekkür ederim herkeseSosyalMedyac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2026, 23:04:44Dedim sana boyunluk takılır diyeSkysoldiers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2026, 23:39:07Eğer kurcalarsa ısırmaya çalışırsa takılcak. Haricinde gerek yokSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yazık be