hocam googlede araştırdım 7/24 açık veterinerler var bi fotoğraf atın isterseniz onlara burada bulamazsanız en azından bilgi istemiş olursunuz
Antibiyotik sürerler sonra neo caf sıkarlar zaten neo caf aynı zamanda antibiyotik iltihap kamasın diye sıkılan sprey ha birde kediye boyunluk takarlar ki yalamasın diye büyük ihtimal dikiş aldıkfan sonra yapılabilir
Dikişleri kendisi atıyor gibi görünüyor. Oraya antibiyotik vurulmaz, ancak silveroxy sprey, crystalin spreyi vs etki eder. Önemli olan yaranın kapanması.. konuyu takip ediyorum izninizle 2 yıllık veterinerlik tecrübem var..
Neo cafın bu denli küçük yaralarda kullanıldığını hiç duymadım hocam ama, buradaki enfeksiyon boyutunun fazla olmaması sebebiyle bence hayvana antibiyotik yüklemesi yapılamamalı. Özellikle bu tarz dişi hayvanlarda ameliyat erkeğe göre biraz daha uzun ve zorlu geçer, onun stresinden tam çıkmamışken antibiyotik biraz boş olabilir. Boyunluk konusunda +1 liyorum ancak her kedi yalamaz, zaten veterinerler hasta sahibinden para almak için 2-3 boyunluk yazar 😂
Veterinere getirdim herhangi bir sıkıntı yok dedi. Hafifden böyle olması normal , iştahı felen iyiyse problem yok dedi .Kendi kontrol etti zaten bağırsaklar dolu güzel yemiş diye . Takip edin gözlemleyin herhangi bir açılma, iştah kaybı olursa haberleşiriz dedi. Boyunluk verdi herhangi bir ücret almadan ama kullanmıyorum şuanlık. Teşekkür ederim herkese