5 şubatta kedimi kısırlaştırdım. Şimdi farkettim hafif yara olmuş gibi. Yarın veterinere getircemde nedir durum bilen varmıdır?
Dikişleri kendisi atıyor gibi görünüyor. Oraya antibiyotik vurulmaz, ancak silveroxy sprey, crystalin spreyi vs etki eder. Önemli olan yaranın kapanması.. konuyu takip ediyorum izninizle 2 yıllık veterinerlik tecrübem var..