Skysoldiers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veterinere getirdim herhangi bir sıkıntı yok dedi. Hafifden böyle olması normal , iştahı felen iyiyse problem yok dedi .Kendi kontrol etti zaten bağırsaklar dolu güzel yemiş diye . Takip edin gözlemleyin herhangi bir açılma, iştah kaybı olursa haberleşiriz dedi. Boyunluk verdi herhangi bir ücret almadan ama kullanmıyorum şuanlık. Teşekkür ederim herkese
Dedim sana boyunluk takılır diye