https://www.akakce.com/arac-ici-kame...483051518.html
bunu almayı düşünüyorum.
Park halindeyken bile sensör bir şey tespit ederse kayıt yapıyormuş doğru mu bilmiyorum. Önerir misn? bütçe max 15bin TL.
ön arka kayıt yapabilmesi ve park halinde bir insan yaklaştığında kayıta başlaması gerekiyor.
Ayrıca kayıt ekranında aracın hızını gösterirse çok iyi olur.
araç içi kamera tavsiyesi?
17
●356
- 08-02-2026, 12:18:06
- 08-02-2026, 12:21:41hocam okadar para vermenize gerek yok http://mediamarkt.com.tr/tr/product/...a-1251459.html bu modeli alabilirsin ön arka kamerası mevcut gayet başarılı 3 aydır filan kullanıyorum Obd2 Araç Kamera Park Modu kablosu alırsın 700 tl fılan işini görür
- 08-02-2026, 12:23:12hocam park modu kablosu önerin var mı peki https://www.maxitekno.com/viofo-hk3-...i-kiti-kablosu bu her cihazla uyumlu mu? mesela attığın ürün ile uyumlu mu.ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2026, 12:26:29Bende bundan alacağım 👌🏻ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2026, 12:28:06hocam park modulu kullanmıyorum help@70mai.com buraya mail atıp önerdikleri kabloyu almanı tavsiye ederim. sd kart aldım sd kart sorunluydu bunlara yazdım şuan trde 3 bin tl satılan sd kart hediye ettiler + sd kartı servise gönderdim ücretsiz değişti kamerayı bedavaya almıl gibi oldum baya ilgililer. Mail atıp detaylı bilgi alabilirsin
- 08-02-2026, 12:28:49Tavsiye ederim hocam ön kamera baya iyi iş yapıyor arka kemaralar çok iyi değil hangi marka alırsan al ama f/p ürünü tam olarakkusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2026, 12:34:44Çakmak girişli asla almam hocam bunu aküye baglatip hareket olunca kayıt etmesi lazım çok teşekkür ederimArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2026, 12:49:20Özel bir ihtiyacınız yoksa bu kadar para harcamaya gerek yok.
Ortalama 1000-3000 TL aralığında gayet güzel kameralar bulabilirsiniz.
