• 08-02-2026, 12:18:06
    #1
    Kurumsal Üye
    https://www.akakce.com/arac-ici-kame...483051518.html
    bunu almayı düşünüyorum.

    Park halindeyken bile sensör bir şey tespit ederse kayıt yapıyormuş doğru mu bilmiyorum. Önerir misn? bütçe max 15bin TL.

    ön arka kayıt yapabilmesi ve park halinde bir insan yaklaştığında kayıta başlaması gerekiyor.

    Ayrıca kayıt ekranında aracın hızını gösterirse çok iyi olur.
  • 08-02-2026, 12:21:41
    #2
    hocam okadar para vermenize gerek yok http://mediamarkt.com.tr/tr/product/...a-1251459.html bu modeli alabilirsin ön arka kamerası mevcut gayet başarılı 3 aydır filan kullanıyorum Obd2 Araç Kamera Park Modu kablosu alırsın 700 tl fılan işini görür
  • 08-02-2026, 12:23:12
    #3
    Kurumsal Üye
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam okadar para vermenize gerek yok http://mediamarkt.com.tr/tr/product/...a-1251459.html bu modeli alabilirsin ön arka kamerası mevcut gayet başarılı 3 aydır filan kullanıyorum Obd2 Araç Kamera Park Modu kablosu alırsın 700 tl fılan işini görür
    hocam park modu kablosu önerin var mı peki https://www.maxitekno.com/viofo-hk3-...i-kiti-kablosu bu her cihazla uyumlu mu? mesela attığın ürün ile uyumlu mu.
  • 08-02-2026, 12:26:29
    #4
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam okadar para vermenize gerek yok http://mediamarkt.com.tr/tr/product/...a-1251459.html bu modeli alabilirsin ön arka kamerası mevcut gayet başarılı 3 aydır filan kullanıyorum Obd2 Araç Kamera Park Modu kablosu alırsın 700 tl fılan işini görür
    Bende bundan alacağım 👌🏻
  • 08-02-2026, 12:28:06
    #5
    hocam park modulu kullanmıyorum help@70mai.com buraya mail atıp önerdikleri kabloyu almanı tavsiye ederim. sd kart aldım sd kart sorunluydu bunlara yazdım şuan trde 3 bin tl satılan sd kart hediye ettiler + sd kartı servise gönderdim ücretsiz değişti kamerayı bedavaya almıl gibi oldum baya ilgililer. Mail atıp detaylı bilgi alabilirsin
  • 08-02-2026, 12:28:49
    #6
    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bundan alacağım 👌🏻
    Tavsiye ederim hocam ön kamera baya iyi iş yapıyor arka kemaralar çok iyi değil hangi marka alırsan al ama f/p ürünü tam olarak
  • 08-02-2026, 12:34:44
    #7
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye ederim hocam ön kamera baya iyi iş yapıyor arka kemaralar çok iyi değil hangi marka alırsan al ama f/p ürünü tam olarak
    Çakmak girişli asla almam hocam bunu aküye baglatip hareket olunca kayıt etmesi lazım çok teşekkür ederim
  • 08-02-2026, 12:36:51
    #8
    Adsense | Investor
    Montajı en kolay ve kendimizin kolaylıkla yapabileceği ürün var ise bende arıyorum
  • 08-02-2026, 12:49:20
    #9
    En iyisi sanırım
    Özel bir ihtiyacınız yoksa bu kadar para harcamaya gerek yok.
    Ortalama 1000-3000 TL aralığında gayet güzel kameralar bulabilirsiniz.