ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiye ederim hocam ön kamera baya iyi iş yapıyor arka kemaralar çok iyi değil hangi marka alırsan al ama f/p ürünü tam olarak
Çakmak girişli asla almam hocam bunu aküye baglatip hareket olunca kayıt etmesi lazım çok teşekkür ederim