https://www.akakce.com/arac-ici-kame...483051518.html
bunu almayı düşünüyorum.

Park halindeyken bile sensör bir şey tespit ederse kayıt yapıyormuş doğru mu bilmiyorum. Önerir misn? bütçe max 15bin TL.

ön arka kayıt yapabilmesi ve park halinde bir insan yaklaştığında kayıta başlaması gerekiyor.

Ayrıca kayıt ekranında aracın hızını gösterirse çok iyi olur.