hocam park modulu kullanmıyorum help@70mai.com buraya mail atıp önerdikleri kabloyu almanı tavsiye ederim. sd kart aldım sd kart sorunluydu bunlara yazdım şuan trde 3 bin tl satılan sd kart hediye ettiler + sd kartı servise gönderdim ücretsiz değişti kamerayı bedavaya almıl gibi oldum baya ilgililer. Mail atıp detaylı bilgi alabilirsin