• 30-01-2026, 09:26:20
    #10
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam logo güzel de ürünleri bir odada florasan ışığı ile çekiyorsunuz galiba. En azından gün ışığında veya dışarı bir ortamda çekseniz daha güzel olur. Şuan logo Paris, ürünler Hakkari gibi kalmış
    Teşekkür ederim hocam Asında bir stüdyo oluşturmaya çalıştık ama ışık ve makine önemli tabi. Onlara da pek bütçemiz yok maalesef, dışarı ortam önerinizi dikkate alacağız.

    SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım kokuyor resmen eline sağlık hocam.
    Teşekkür ederim hocam sağolasın
  • 30-01-2026, 09:36:16
    #11
    Güzel bir kimlik çalışması olmuş 👍 Pembe-krem paleti ve çiçek ikonu, özel gün hediyelikleri sektörüyle tam uyumlu. Script logo zarif ve feminen duruyor.
    Küçük öneriler: Balon aranjmanları ve çiçek buketleri gibi farklı ürün grupları için sosyal medyada ara sıra soft lila veya mint tonlarıyla varyasyon yapılabilir. Bir de Instagram reels için animasyonlu logo versiyonu düşünülebilir.
    Başarılar dilerim
  • 30-01-2026, 09:41:54
    #12
    yasin172 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir kimlik çalışması olmuş 👍 Pembe-krem paleti ve çiçek ikonu, özel gün hediyelikleri sektörüyle tam uyumlu. Script logo zarif ve feminen duruyor.
    Küçük öneriler: Balon aranjmanları ve çiçek buketleri gibi farklı ürün grupları için sosyal medyada ara sıra soft lila veya mint tonlarıyla varyasyon yapılabilir. Bir de Instagram reels için animasyonlu logo versiyonu düşünülebilir.
    Başarılar dilerim
    Teşekkür ederim hocam detaylı yorumların için sağolasın Dikkate alacağız.
  • 30-01-2026, 11:30:51
    #13
    Baya güzel hocam elinize sağlık
  • 30-01-2026, 13:08:14
    #14
    Emre05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya güzel hocam elinize sağlık
    Teşekkür ederim hocam sağolasın
  • 30-01-2026, 13:23:12
    #15
    Merhaba logonuz güzel , amaca uygun .premium hisside var ama küçük dokunuşlar lazım biraz benim için şu şekilde olsa daha iyi olur ; Biraz yazı çok ince kalmış ondan dolayı marka ismi geride kalmış. Arka plan güzel ama logonun önüne geçiyor.Bu şekilde daha iyi olur düşüncesindeyim

  • 30-01-2026, 16:59:05
    #16
    Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba logonuz güzel , amaca uygun .premium hisside var ama küçük dokunuşlar lazım biraz benim için şu şekilde olsa daha iyi olur ; Biraz yazı çok ince kalmış ondan dolayı marka ismi geride kalmış. Arka plan güzel ama logonun önüne geçiyor.Bu şekilde daha iyi olur düşüncesindeyim

    Emeğinize sağlık hocam teşekkür ederim