neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam logo güzel de ürünleri bir odada florasan ışığı ile çekiyorsunuz galiba. En azından gün ışığında veya dışarı bir ortamda çekseniz daha güzel olur. Şuan logo Paris, ürünler Hakkari gibi kalmış
Teşekkür ederim hocam Asında bir stüdyo oluşturmaya çalıştık ama ışık ve makine önemli tabi. Onlara da pek bütçemiz yok maalesef, dışarı ortam önerinizi dikkate alacağız.

SEOKOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım kokuyor resmen eline sağlık hocam.
Teşekkür ederim hocam sağolasın