• 30-01-2026, 08:56:00
    #1
    Dün bir konu da açmıştım ama maalesef rağbet görmedi. en azından R10 halkının, marka kimlik tasarımımız ve sektöre uyumu hakkında yorumunu almak isterim.
    Daha çok kadın kullanıcılara yönelik özel gün hediyelikleri olacak. (Gelin buketleri, Nişan buketleri, Bobo balon aranjmanları, Çiçek aranjmanları)


    Instagram adresimizi takip ederseniz çok memnun oluruz
    @lushea.co
  • 30-01-2026, 08:59:18
    #2
    berkayonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir konu da açmıştım ama maalesef rağbet görmedi. en azından R10 halkının, marka kimlik tasarımımız ve sektöre uyumu hakkında yorumunu almak isterim.
    Daha çok kadın kullanıcılara yönelik özel gün hediyelikleri olacak. (Gelin buketleri, Nişan buketleri, Bobo balon aranjmanları, Çiçek aranjmanları)


    Instagram adresimizi takip ederseniz çok memnun oluruz
    @lushea.co
    Bence logo güzel. İnstagram gönderilerinizi Lightroom ile ışığını açabilirsiniz hocam karanlık kalıyor gibi
  • 30-01-2026, 09:01:56
    #3
    Güzel olmuş elinize sağlık
  • 30-01-2026, 09:02:43
    #4
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence logo güzel. İnstagram gönderilerinizi Lightroom ile ışığını açabilirsiniz hocam karanlık kalıyor gibi
    Bu arada evet instagram gönderiler çok amatör duruyor. Yapay zeka gelişti artık onla bi yerlere konabilir ürünler
  • 30-01-2026, 09:04:12
    #5
    Logo güzel fazlasına gerek yok ürün iyiyse iş yaparsın logoyla değil kurumsal kimlikten önce satan winner ürün oluşturdum mu? bu sorunun cevabını bulmalısın logosuz milyonluk satış yapan tanıdıklarım var.
    Hayırlı olsun bol satışlar logo iş yapar.
  • 30-01-2026, 09:05:37
    #6
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence logo güzel. İnstagram gönderilerinizi Lightroom ile ışığını açabilirsiniz hocam karanlık kalıyor gibi
    Teşekkür ederim hocam önerinizi dikkate alacağız.

    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş elinize sağlık
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada evet instagram gönderiler çok amatör duruyor. Yapay zeka gelişti artık onla bi yerlere konabilir ürünler
    Teşekkür ederim hocam sağolun Bir ürün çekim alanı yapalım fark yaratalım dedik ama haklısınız şuan için yapay zeka kullansak daha kaliteli görüntüler elde edebiliyoruz. Işık ve kamera geliştirmeden de bu böyle olmaya devam edecek gibi. Dikkate alacağız.
  • 30-01-2026, 09:06:58
    #7
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo güzel fazlasına gerek yok ürün iyiyse iş yaparsın logoyla değil kurumsal kimlikten önce satan winner ürün oluşturdum mu? bu sorunun cevabını bulmalısın logosuz milyonluk satış yapan tanıdıklarım var.
    Hayırlı olsun bol satışlar logo iş yapar.
    Teşekkür ederim hocam Teoride winner ürünü oluşturduk gibi düşünüyoruz ama bakalım umarım pratikte de karşılığını bulur
  • 30-01-2026, 09:21:57
    #8
    Hocam logo güzel de ürünleri bir odada florasan ışığı ile çekiyorsunuz galiba. En azından gün ışığında veya dışarı bir ortamda çekseniz daha güzel olur. Şuan logo Paris, ürünler Hakkari gibi kalmış
  • 30-01-2026, 09:22:20
    #9
    Tasarım kokuyor resmen eline sağlık hocam.