Konu
Logomuzu değerlendirir misiniz?
30-01-2026, 09:21:57
#8
neto
Hocam logo güzel de ürünleri bir odada florasan ışığı ile çekiyorsunuz galiba. En azından gün ışığında veya dışarı bir ortamda çekseniz daha güzel olur. Şuan logo Paris, ürünler Hakkari gibi kalmış