Merhaba logonuz güzel , amaca uygun .premium hisside var ama küçük dokunuşlar lazım biraz benim için şu şekilde olsa daha iyi olur ; Biraz yazı çok ince kalmış ondan dolayı marka ismi geride kalmış. Arka plan güzel ama logonun önüne geçiyor.Bu şekilde daha iyi olur düşüncesindeyim
Emeğinize sağlık hocam teşekkür ederim